Δήλωση Υποψηφιότητας Νικολάου Ζώγα





Γεννήθηκα στην Παλαιομάνινα όπου και κατοικώ μόνιμα. Εργάζομαι στην Πετρελαϊκή Εταιρεία DIM OIL η οποία εδρεύει στο Πλατυγυάλι, ως Διευθυντής Προσωπικού. Είμαι παντρεμένος με την Αλεξάνδρα Ζαβιτσάνου και μαζί έχουμε αποκτήσει δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο 19 μηνών και ένα κοριτσάκι 3 μηνών.

 Η μεγάλη μου αγάπη για τον τόπο στον οποίο μεγάλωσα με οδήγησε το 2011 να πάρω τη μεγάλη απόφαση και να ασχοληθώ με τα κοινά , θέτοντας υποψηφιότητα για πρόεδρος του χωριού μου. Σε αυτό το νέο εγχείρημα είχα δίπλα μου τους καλύτερους συμμάχους , τους χωριανούς μου. Οι οποίοι για ακόμα μια φορά έδειξαν την αγάπη και την εμπιστοσύνη τους στο πρόσωπό μου τιμώντας με με την ψήφο τους και εκλέγοντας με Πρόεδρό τους. Μαζί με τους συγχωριανούς μου και παρά τις αντίξοες συνθήκες που συναντήσαμε, καθώς η σοβαρή οικονομική κρίση που διανύει η χώρα μας τα τελευταία χρόνια δεν μας άφησε περιθώρια να υλοποιήσουμε όλους τους στόχους που είχαμε θέσει για το καλό του τόπου μας, Εμείς καταφέραμε και είμαι προσωπικά υπερήφανος γι’ αυτό να επιλύσουμε πολλά από τα προβλήματα που ταλάνιζαν το χωριό μας. 
Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετώπιζε χρόνια το χωριό μας και καταφέραμε να επιλύσουμε ήταν το πρόβλημα της ύδρευσης. Με την πολύτιμη στήριξη και βοήθεια του σημερινού Δημάρχου Ξηρομέρου Πυθαγόρα Σαμαρά καταφέραμε να αντικαταστήσουμε εκ νέου τα μηχανήματα και στις δύο γεωτρήσεις που διαθέτει το χωριό, με αποτέλεσμα από το καλοκαίρι του 2011 μέχρι σήμερα να μην έχει γίνει καμία διακοπή νερού. Στην διάρκεια της θητείας μου, υλοποιήθηκαν αρκετά έργα που ήταν απαραίτητα για το χωριό μας όπως να δημιουργηθεί μια Παιδική Χαρά που τα παιδιά μας στερούνταν για 30 ολόκληρα χρόνια, να γίνουν πλακοστρώσεις, να δημιουργηθούν φρεάτια για την συλλογή των όμβριων υδάτων  τα οποία πλημμύριζαν δρόμους αλλά και σπίτια. Καταφέραμε την άμεση εξυπηρέτηση των κατοίκων παρά την έλλειψη Δημοτικού Υπαλλήλου, κάτι το οποίο δυσαρεστεί και στεναχωρεί όλους μας, καθώς βάσει χιλιομετρικής απόστασης αλλά και πληθυσμού δικαιούμαστε να έχουμε. Ακόμα με ενέργειες δικές μου αλλά και του Δημάρχου Πυθαγόρα Σαμαρά καταφέραμε να τοποθετηθεί μόνιμος ιατρός στο Αγροτικό ιατρείο του χωριού μας. 
Επίσης έγιναν όλες οι απαραίτητες εργασίες επισκευής στο κτίριο που στεγάζονται το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο ώστε οι Δάσκαλοι να μπορούν κάτω από αξιοπρεπείς συνθήκες να εκτελούν το σημαντικό έργο της διαπαιδαγώγησης των παιδιών μας και εμείς να είμαστε σίγουροι ότι βρίσκονται σε ένα καθαρό και υγιές περιβάλλον. Και το σημαντικότερο καταφέραμε να διοριστεί Διευθύντρια στο Δημοτικό Σχολείο ούτως ώστε να μην κλείσει λόγω μικρού αριθμού παιδιών. Καταφέραμε στον περίγυρο του αθλητικού χώρου 5χ5 να τοποθετηθούν σωληνώσεις και να γίνει αντικατάσταση της παλαιάς δεξαμενής όμβριων υδάτων με καπάκι ασφαλείας για την αποφυγή δυσάρεστων οσμών.
Σε έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη είναι και αυτό της κατασκευής του συνθετικού χλοοτάπητα στο Γήπεδο του χωριού μας , αξίας 215.000 €.
Στα έργα εντάσσεται και η αναπαλαίωση του κτιρίου του πρώην Γυμνασίου Παλαίομάνινας με σκοπό την στέγαση του Αγροτικού Ιατρείου και της Κοινότητας η οποία θα λειτουργεί με on line σύστημα από τον Δήμο για την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση των κατοίκων, όπως πληρωμές οφειλών προς τον Δήμο, έκδοση πιστοποιητικών και θεωρήσεις βιβλιαρίων ,  καθώς επίσης και διαμόρφωση αίθουσας εκδηλώσεων.
Καθώς και στον προαύλιο χώρο του γυμνασίου θα διαμορφωθεί πλατεία.
Στις άμεσες προτεραιότητες είναι και η λειτουργία του ΤΟΕΒ για την εξυπηρέτηση των σύγχωριανών μου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον σημερινό Δήμαρχο Πυθαγόρα Σαμαρά για τις δωρεές που έχει προσφέρει στα Εξωκλήσια του χωριού μου, όπως της Αγίας Παρασκευής και του Αγίου Νικολάου. Καθώς και στην τοπική Ομάδα Ποδοσφαίρου Α.Ο. Φλόγα Παλαιομάνινας .

Τίποτα απ όλα αυτά όμως δεν θα είχα καταφέρει χωρίς την δική σας βοήθεια και στήριξη.
Με αίσθηση ευθύνης διαβεβαιώνω εσάς τους συγχωριανούς μου που πάντα ήσασταν στο πλευρό μου αλλά και όλους τους Δημότες τώρα ότι θα φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης σας και ότι θα αναλώσω όλες μου τις δυνάμεις για να υλοποιήσουμε όλοι μαζί τους ευγενικούς στόχους και το Προεκλογικό Πρόγραμμα του Συνδυασμού ¨Το Ξηρόμερο ΑλλάΖει-Επιλογή Ευθύνης¨ με υποψήφια Δήμαρχο την Ντίνα Σαμαρά, το οποίο και δεσμεύομαι προσωπικά ότι θα αντανακλά τα οράματα και τις προσδοκίες όλων των Δημοτών του Ξηρομέρου.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια και σας ζητώ για ακόμα μια φορά να με στηρίξετε με την ψήφο σας για ένα καλύτερο αύριο.

Σας ευχαριστώ όλους σας.
Με εκτίμηση
Ζώγας Νικόλαος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ξηρομέρου
Με τον συνδυασμό της υποψήφιας Δημάρχου Ντίνας Σαμαρά
Το Ξηρόμερο ΑλλάΖει – Επιλογή Ευθύνης