Δήλωση υποψηφιότητας Θωμά Καρφή


                                         
 





Αγαπητοί συνδημότες – συνδημότισσες,

Ο Δήμος Ξηρομέρου όπως όλοι γνωρίζουμε είναι μια περιοχή ιδιαίτερου φυσικού κάλλους με δυνατότητες ανάπτυξης στον τουρισμό, στις θαλάσσιες μεταφορές, στον πρωτογενή τομέα, στη μεταποίηση, αλλά και σε βιομηχανικές δραστηριότητες (με γνώμονα πάντα την προστασία του περιβάλλοντος και της ανθρώπινης υγείας), καθώς είμαστε η μόνη περιοχή του Νομού Αιτωλοακαρνανίας που διαθέτει ναυτιλιακή-βιομηχανική περιοχή στο Πλατυγιάλι.

Σε ό,τι με αφορά, μετά τις σπουδές μου, επέλεξα να δραστηριοποιηθώ επαγγελματικά και να επενδύσω στον τόπο που γεννήθηκα και μεγάλωσα. Κι αυτό γιατί πιστεύω ότι ο τόπος μας έχει συγκριτικά πλεονεκτήματα, που αξιοποιώντας τα, με όρεξη, σωστή δουλειά και μεράκι, θα μπορέσει ο Δήμος μας να ξεφύγει από τη στασιμότητα και την κρίση των τελευταίων χρόνων.
Σαν νέος άνθρωπος, που για πρώτη φορά ασχολείται με τα κοινά, με ενδιαφέρει το μέλλον, η ανάπτυξη και η προκοπή αυτού του τόπου και όχι τα λάθη και οι προσωπικές και πολιτικές κόντρες του παρελθόντος. Επιλέγω τη συμπόρευσή μου με την καλύτερη δυνατή ομάδα ανθρώπων, μία ομάδα που περιλαμβάνει κυρίως νέους, αλλά και παλιούς αξιόλογους συμπολίτες μας, που έχουν τα εχέγγυα να εκπροσωπήσουν επάξια τους δημότες του Ξηρομέρου στις δύσκολες μέρες που περνάμε.
Η απόφαση να είμαι υποψήφιος με το συνδυασμό «Το ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΑΛΛΑΖΕΙ - Επιλογή ευθύνης» και την κ. Ντίνα Σαμαρά είναι μία απόφαση ευθύνης που είμαι έτοιμος να αναλάβω.


                                                                 Με εκτίμηση

Καρφής Θωμάς του Βάγια

Σύντομο Βιογραφικό


Γεννήθηκα το 1983,  μεγάλωσα στα Βλιζιανά και πέρασα τα νεανικά μου χρόνια στον Αστακό. Σπούδασα στη Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Πάτρας, στο Τμήμα  Μηχανολογίας. Πλέον είμαι παντρεμένος με την Βασιλική Γαλούνη, πολιτικό μηχανικό, και κατοικώ μόνιμα στον Αστακό, όπου και δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά στο χώρο της εστίασης, καθώς και στον πρωτογενή τομέα. Επιπλέον, φοιτώ στο ΕΑΠ, κάνοντας τις Μεταπτυχιακές μου Σπουδές στη Διαχείριση Αποβλήτων.