Δήλωση υποψηφιότητας Ευγενίας Γκόλια



 
 
 
 
Αγαπητοί συνδημότες και συνδημότισσες ,
 
Είμαι η Γκόλια – Γιαννείου Σ. Ευγενία και κατάγομαι από την Κανδήλα . Εν όψει των επικείμενων δημοτικών εκλογών , σας ανακοινώνω ότι θα είμαι υποψήφια στις προσεχείς εκλογές με τον συνδυασμό "ΤΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΑΛΛΑΖΕΙ - Επιλογή ευθύνης" της κ. Ντίνας Κουμανδράκη Σαμαρά , για το Γενικό ψηφοδέλτιο . Αυτή είναι η δεύτερη φορά που κατέρχομαι στις εκλογές ( την πρώτη φορά με τον συνδυασμό του Πυθαγόρα Σαμαρά ) . Η επόμενη θητεία θα είναι κρίσιμη , ας μην αφήσουμε καμία ευκαιρία να πάει χαμένη . Εγώ δεσμεύομαι να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις και ζητώ να μου δώσετε τη δύναμη να το κάνω , με την στήριξη σας . Mέσα από αυτές τις γραμμές απευθύνομαι σε όλους εσάς  που διαπιστώνετε σε καθημερινή βάση ότι το αύριο δεν μπορεί να περιμένει γιατί ο Τόπος μας είναι το κοινό μας Μέλλον .
 
Με τιμή
Γκόλια – Γιαννείου Σ. Ευγενία