Δήλωση υποψηφιότητας Βαγγέλη Χρ. Παπαϊωάννου






 









Αγαπητοί Συνδημότες, αγαπητές Συνδημότισσες

 Είμαι ο Βαγγέλης Χρήστου Παπαϊωάννου και σας ανακοινώνω την υποψηφιότητά μου στις προσεχείς εκλογές με τον συνδυασμό το ΞΗΡΟΜΕΡΟ ΑΛΛΑΖΕΙ Επιλογή ευθύνης  της κ. Ντίνας Κουμανδράκη Σαμαρά, για το τοπικό συμβούλιο Αστακού.


Η αγάπη μου για την γενέτειρά μας με οδήγησε στην απόφαση να θέσω στην κρίση σας την υποψηφιότητά μου.
Αν και είμαι νέος άνθρωπος, και πρώτη φορά κατεβαίνω σε εκλογές, ως ενεργός πολίτης έχω διαμορφώσει άποψη και γνώμη για όλα όσα θα ήθελα να δω να αλλάζουν και να γίνονται στον τόπο που γεννήθηκα και διαμένω.

Πιστεύω ότι πρέπει να διεκδικήσουμε όλα όσα μας πρέπουν σε επίπεδο αυτοδιοίκησης αλλά και όσα εμείς θέλουμε ως πόλη σε τοπικό επίπεδο.

Διαθέτω Όραμα……
Να γίνει ο Αστακός μια πόλη για την οποία θα καμαρώνουμε και θα είμαστε περήφανοι.
Αφορά εμάς που κατοικούμε εδώ.
Αφορά εσάς, τους συμπολίτες μας και τις συμπολίτισσες μας, σε όποιο σημείο του κόσμου κι αν κατοικείτε, μακριά από τη γραφική όμορφη πόλη μας.

Έχω τη θέληση και το πείσμα να παλέψω για το όραμά μου…
Φίλοι και Φίλες, σας καλώ να αγωνιστείτε μαζί μου.
Δεσμεύομαι ότι θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις, με πλήρη αφοσίωση και επιμονή για την πρόοδο και την ευημερία του τόπου μας.

Με αίσθημα ευθύνης
Σας καλώ να με πιστέψετε, να με υποστηρίξετε και να με τιμήσετε με την εμπιστοσύνη σας, στις εκλογές του Μαΐου

Με τιμή

Βαγγέλης Χρ. Παπαιωάννου